+48 666 970 439

84-353 Mosty, ul. Długa 42A

School life

W pracowni technicznej

🧸🐻🐻‍❄️🐨 Dzisiejsza lekcja techniki była bardzo pracowita. Uczniowie klasy piątej stworzyli drewniane misie 🐻‍❄️🐨🧸🐻

Kaszubskie inspiracje

Kreatywność nie zna granic. Projektowanie wzorów na własnych trampkach, okazało się strzałem w dziesiątkę. Oto efekty pracy uczniów klasy 8 na zajęciach z j. kaszubskiego.Wszyscy świetnie się bawili 🖌️🖌️🖌️

Gniezno i Biskupin- wycieczka kl. IV

Dziś o 5 rano wyjechaliśmy z Mostów na klasową wycieczkę do Gniezna i Biskupina. Pogoda była piękna, nastroje pozytywne 😁🛺 Zwiedziliśmy Katedrę oraz Muzeum Początków Państwa Polskiego. Podążaliśmy śladami miejskich królików i pomników Bolesława Chrobrego. Na obiad przyjechaliśmy do Biskupina i w ramach poobiedniej sjesty

Wycieczka kl. 1-3

Pałac pod Bocianim Gniazdem w Runowie gościł dziś uczniów klas 1-3. Wszyscy świetnie się bawiliśmy, elementy survivalu okazały się nie lada wyzwaniem nie tylko dla uczniów. Po wykonaniu zadań w terenie zjedliśmy pyszny obiad, po którym dzieci odzyskały siłę na zabawę. Piękne słońce i wspaniałe

Akcja ekologiczna

🌳🐝🍯Pani Martyna Marciniak – koordynatorka Koła Green Wind działającego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ciekocinie na początku kwietnia przyjechała do naszej szkoły, aby zachęcić nas do akcji ekologicznej z okazji Dnia Ziemi. Przy tej okazji przekazała naszej szkole miododajną lipę drobnolistną oraz kwiaty. Uczniowie klasy V

Dzień Mamy w kl. 1-3

Wszystkim Mamom, Mamusiom, Mateczkom życzymy pięknego dnia. Najmłodsi przygotowali dla swoich mam wiele wspaniałych prezentów. My również przesyłamy prezent w postaci wiersza 🙂 „Słowo” W różnych krajach żyjemy na świecie,wiele lądów nas dzieli, mórz wiele,gór fiolety, dolin zieleń.I choć każdy mówi swą mową,ale przecież jest jedno

Wyprawy klasy I

Dzień pełen wrażeń rozpoczęliśmy od wizyty w Bibliotece Miejskiej, gdzie mogliśmy swobodnie grać i bawić się. Następnie udaliśmy się do Wieży Ciśnień zgłębić wiedzę na temat wody oraz podziwiać panoramę Lęborka. Na zakończenie udaliśmy się na plac zabaw i lody. To był aktywnie spędzony czas

„Legendy Błękitnej Krainy”

W tegorocznym konkursie literackim „Legendy Błękitnej Krainy” wziął udział uczeń naszej szkoły Wiktor Krüger z kl. 1 Dzisiaj odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w Wieży Ciśnień w Lęborku. Koledzy i koleżanki z klasy towarzyszyli Wiktorowi w tym ważnym wydarzeniu. Gratulujemy zdobycia II miejsca w

„Kwitnący Azymut”

24 maja uczniowie z naszej szkoły wzięli udział w corocznej akcji „Kwitnący Azymut”.Kwiaty zostały zasadzone przez w donicach przed budynkiem. Rośliny pięknie ozdobiły nasze otoczenie.Za wszystkie kwiaty serdecznie dziękujemy!

Świetlicowe zabawy

” Dzieci nie myślą ani o tym, co było, ani o tym, co będzie, ale cieszą się chwilą obecną, tak jak mało kto potrafi.” Nasz wspólny czas