+48 666 970 439

84-353 Mosty, ul. Długa 42A

Gniezno i Biskupin- wycieczka kl. IV

Ed Sport news INFO
All the latest school sport and grass roots reports on ED Sport. News, reports, analysis and more.
SEE ALL
Latest Posts
Tweets
Please fill all required widget settings!
Contact Info
Praesent quis risus nec mi feugiat vehicula. Sed nec feugiat arcu.
  • Address Line 1
  • (123) 456 789
  • email@example.com

Dziś o 5 rano wyjechaliśmy z Mostów na klasową wycieczkę do Gniezna i Biskupina. Pogoda była piękna, nastroje pozytywne 😁🛺 Zwiedziliśmy Katedrę oraz Muzeum Początków Państwa Polskiego. Podążaliśmy śladami miejskich królików i pomników Bolesława Chrobrego. Na obiad przyjechaliśmy do Biskupina i w ramach poobiedniej sjesty czekał na nas rejs 🛥️ po jeziorze. Zwiedziliśmy też Muzeum Archeologiczne oraz osadę. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy. Na zakończenie dnia kolacja z grilla🔥, pieczenie pianek i warsztaty z 🏹 uwieńczone turniejem. Jesteśmy zmęczeni, ale bardzo zadowoleni 🥱😁

Dzień drugi był równie intensywny😜 Zaczęliśmy śniadaniem, następnie malowaliśmy na szkle oraz uczyliśmy się garncarstwa. Po pracowitym poranku czekała nas przejażdżka kolejką wąskotorową 🚂do Wenecji. Piękna pogoda, sielskie widoki i dobre humory dopisywały.Tam zwiedziliśmy muzeum Kolejki Wąskotorowej oraz ruiny zamku🏰 wraz z maszynami oblężniczymi. Potem był czas na zakup pamiątek, obiad i trzeba było ruszać w drogę powrotną. To był super czas. Bawiliśmy się świetnie 😁 Ciekawe dokąd pojedziemy za rok🤔🤣